NON EDITO IN ITALIA

Il Mercato dei Goblin è sempre stato il centro del mondo di Sin. Ma ora il mercato è in guerra contro i maghi, e il ruolo di Sin è in pericolo. Buttata fuori dal Mercato che ama, Sin è costretta a combattere con i fratelli Nick e Alan–che ha sempre disprezzato.

Alan è stato marchiato da un mago che lo sta torturando per poter arrivare a Nick. Mentre Sin guarda Alan combattere per proteggere il fratello demone a cui vuole bene, inizia a vederlo sotto una nuova luce–ma lei e Mae sono fiere rivali per il posto di capo del Mercato dei Goblin, e sta per iniziare la battaglia finale contro la Cerchia di Aventurine. Il fratello di Mae, Jamie, è schierato con i maghi, e la sua lealtà è messa in dubbio. E Nick–beh, chi sa cosa potrebbe fare un demone per salvare suo fratello? Quanto si spingerà lontano Nick per salvare Alan–e quale sarà il prezzo per tutti loro?

Fonte: Goodreads

*  *  *

The Goblin Market has always been the center of Sin’s world. But now the Market is at war with the magicians, and Sin’s place is in danger. Thrown out of the Market she loves, Sin is thrown together with brothers Nick and Alan—whom she’s always despised.

Alan has been marked by a magician and is being tortured so that the magicians can get to Nick. As Sin watches Alan struggle to protect the demon brother he loves, she begins to see him in a new light—but she and Mae are locked in a fierce rivalry over who will inherit the leadership of the Goblin Market, and a decisive battle with the Aventurine Circle is looming. Mae’s brother, Jamie, is holed up with the magicians, his loyalties in question. And Nick—well, who knows what a demon might do to save his brother? How far will Nick go to save Alan—and what will it cost them all?

Source: Goodreads

Be Sociable, Share!

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    I am human *